Notice: La función _load_textdomain_just_in_time ha sido llamada de forma incorrecta. La carga de la traducción para el dominio customify se activó demasiado pronto. Esto suele ser un indicador de que algún código del plugin o tema se ejecuta demasiado pronto. Las traducciones deberían cargarse en la acción init o más tarde. Por favor, ve depuración en WordPress para más información. (Este mensaje fue añadido en la versión 6.7.0). in /home/maker/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Atzerriko Hizkuntza(Ingelesa) – Maker.EUS
Menú Cerrar

Atzerriko Hizkuntza(Ingelesa)

Oinarrizko jakintzak

Fonetika eta programazioa aztertzen

FUNTSEZKO KONPETENTZIA: Konpetentzia digitala
KONPETENZTIA ESPEZIFIKOAK: Atzerriko hizkuntza /Teknologia
EZAGUTZA JAKINTZA: Fonetika eta programazio hastapena 
HELBURUAK: Beste hizkuntza batzuk ahoskatzen ikastea eta programatzen ikastea 

ZEREGINAK: 
Topikoaren aukeraketa eta informazio bilaketa 
Hasteko, ikasleek hurrengo fonetika dituzten hitz batzuk identifikatu eta aukeratu beharko dituzte: – Silent E 
– Ph = F 
– Silent U 
– Silent T 

Muntaiaren planteamendua 

Hainbat hitz aukeratu eta gero klasifikatu beharko dituzte haien ahoskera berbera izan dadin. Behin hitzak klasifikatutak egonda, kartulina bat hartuko dute eta bertan Makey-makey herramintarekin jolas didaktiko bat sortuko dute. 

Muntaia 

Oinarria izango den kartulinan edo kartoian aukeratutako irudia itsatsiko dituzte eta nahi izanez gero atal bakoitzaren fonetika ahoskatuko dute, eta botoi gisa funtzionatuko duen metal zatia. 

Programazioa 

Makey-makey-a hartu eta muntaiarekin lotu. 

Botoi bakoitza krokodilo batera konektatuta egongo da eta krokodiloaren beste zatia makey-makey-ra. Bertan, teklatuko tekla zehatz batzuk adierazten dute sarbidea, adibidez, gora, behera, eskuinera eta ezkerrera geziek. Lurra izango den kable bat aukeratu eta alde bat makey-makey-an lotu eta bestea pertsona batekin kontaktuan izan. Honez gain, makey-makey-ai funtzionatzea ahalbidetuko duen kablea ordenagailuan konektatuko dugu. Bestalde, scratch-ean programazioa egingo da, muntaiaren botoi bat ukitzean, atal horri buruzko hitza entzuteko. 

Garraioaren Hiztegia Ingelesez aztertzen

FUNTSEZKO KONPETENTZIA: Gaitasun Digitala.
KONPETENTZIA ESPEZIFIKOA: Atzerriko Hizkuntza/ Ingelesa.
OINARRIZKO JAKINTZA: Hiztegia eta programazioaren hastapenak (scratch).
HELBURUAK: Ingeleseko hiztegia ulertu eta Makey-Makeyarekin sortu.

ZEREGINAK:

1. Ataza: Garraiobideen argazkiak bilatzea eta inprimatzea
Interneten hainbat garraiobideren irudiak bilatu eta inprimatu egingo dira.

2. Ataza: Euskarria prestatzea
Kartoi zati bat moztu eta haren gainean inprimatutako irudiak itsatsiko dira.

3. Ataza: identifikazioa eta prestaketa
Kartoian adierazitako garraiobide bakoitzari bere izena emango zaio, eta, ondoren, interaktibotasunerako material eroale bat.

4. Ataza: Konfigurazioa eta grabazioa
Makey-Makeyren kableak Scratch-en bidez konektatuko dira, eta garraiobide bakoitzari dagozkion soinuak grabatuko dira interakziorako.

BIDEOA:

Ingeleseko fonetika eta interaktibitatea aztertzen Makey Makeyrekin

FUNTSEZKO KONPETENTZIA: Gaitasun Digitala
KONPETENTZIA ESPEZIFIKOA: Atzerriko hizkuntza, ingelesa
OINARRIZKO JAKINTZA: Ingelesko fonetikak programazioaren hastapenekin lotuta.
HELBURUAK: Ingeleseko fonetikak ezagutzea eta Makey Makey nola funtzionatzen duen ezagutzea

ZEREGINAK:
1. Ataza: Ingelesezko fonetikaren 4 adibide Interneten bilatzea.
2. Ataza: Ikusizko materiala sortzea
Irudiak margotzea eta ebakitzea Eva goma erabiliz.
3. Ataza: Euskarria prestatzea
Moztu 30x45cm-ko kartoi mehe bat.
4. Ataza: Ikusizko muntaia
Ebakitako irudiak kartoi mehean itsastea.
5. Ataza: Interaktibitatea integratzea
Irudietan material eroalea jartzea.
6. Ataza: Hardwarearen konfigurazioa
Makey Makey konektatu.
7. Ataza: programazio interaktiboa
Scratch erabiliz programa elkarreragileak sortzea.

BIDEOA: